utan bil.

hejsan!

som ni vet så startade inte min bil så vi fixade den till en verkstad som fixade det igår:) var sen hos pappa och städade ut och tvättade bilen, pappa fixade oxå dit tempgivare och tog bort dom små vindrutetorkarna över lyset. sen tog vi lite bilder och la ut på blocket.

nu är den såld ca 12 timmar senare:) fick gå ner lite i priset för den har ju vissa fel, dessuton skrev vi bvsa:p

så jag och pappa ska mest troligt fara och kolla på en mondeo i kväll. ser trevlig ut på bilden och är en sån mondeo jag vill ha:) vi får hålla tummarna att den ser fin ut och går bra. skulle vilja ha ner priset lite oxå.

något mer tråkigt är ju att anders har fått magsjuka:( hoppas inte jag får det. skulle ju sova hos han i går och vaknade at att han spydde:/ usch så jobbigt!! lider med honom och är ännu mer rädd att jag ska få det!

ni får h det bra! ska sitta och va lite mer chockad över att vara utan bil nu:) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0