tidsfördriv.

hej.

varit vaken ovanligt tidigt för att vara ledig, vaknade efter 7:o

men de var väl mest för att jag skulle ringa till sunderbyn efter att jag blivit lite förvirrad. fick hem ett papper igår om att jag ska på undersökning torsdag. jag var säker på att de var operation. så när jag frågade nu då om när jag kan få operationen säger hon att de mest troligt kommer att ske till hösten?!?!?!?!?!?!?!!??!!

när jag bokade tiden:
hon- du kan komma torsdag nästa vecka.
jag- oj vad tidigt! dom på vårdcentralen trodde att det skulle dröja några månader innan jag får operationen.
hon- va?! nä så lång tid ska de inte ta.

förstår ni varför jag blir förvirrad? då blir de ju exakt som vårdcentralen sa!

gode besviken att behöva vänta så länge för ett så enkel sak.

men de har hänt något bra idag oxå. vi tog ju bilen till norrfjärden i går för den startar inte. nu på morgonen fick jag ett sms att det var fel på startkontakten baki tändlåset. han kommer fixa de idag så att jag kan ta hem bilen.

då ska jag dumpa av allt skräp jag har i bilen, och sen städa ut invändigt och utvändigt och sen ta bilder på bilen och lägga ut en annons på blocket. sen får vi se om någon är intresserad.

jag har hittat en bil i malmö jag är intresserad av, men nu har de kommit ut en nästan likadan här i piteå. kanske måste ringa på annonsen så att jag får provköra den. men hade helst velat bli av med min bil först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0