kladdigt

hejsan

ligger död i soffan som vanligt. var till cederkliniken igen i går för att det hade börjat göra mer ont. läkaren där skar upp lite och tömde bölden på var. tyvärr blev det inte bättre. hade så ont då jag kom hem att jag tillslut for in till akuten(inte för att dom var mycket till hjälp). fick värktabletter tills det blivit lite bättre sen for jag hem igen, men jag kunde i alla fall sova gode bra:)

tog en försiktig dusch utan att blöta ner arslet. men såg även att plåstret läkaren la på var genomdränkt. så har försökt samla mod att dra bort det på förmiddagen eftersom det har runnit var från såret. gick ändå bra att få bort det. nu har jag klippt och klistrat dit en binda så att de kan suga upp lite av varet.

visst låter det trevligt????

har i alla fall stält in min födelsedags fest i helgen. men kalas ska jag ha i morgon. mamma och mormor är snäll och hjälper mig med fikat. de jag måste göra är att städa lägenheten... lättare sagt än gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0