shopping, pn och middag

tjosan!

nu har jag gjort alla "måsten" idag. ringt samtal, varit på försäkringskassan, shoppat och lagat mat:p

köpte silverputs till mina bestick som är i stoooort behov av att putsas! har aldrig använt dom och vill inviga dom:)

blev oxå en hästsko på mitt armband, två stickade tröjor(99.-/st) och en halsduk. de var mycket rea på stan. men försöker att inte skena iväg allt för mycket, tycker jag lyckades bra med de!

sen har jag hunnit med en pn(power nap) på ca 1 timme:) sköönt!

lagat mat, som blev väldigt gott och enkelt!

här hittar ni kycklingsoppan jag gjort i kväll. den blev godkänd av mamsen oxå:p

nu är jag själv i lägenheten då mamma kidnappade tim. ska dock bli skönt att kunna sova riktigt ordentligt i natt:)

nä nu ska jag slö se tv och sen blir de att sova!

ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0