segt att vara ledig

hejsan!

sover dåligt och på konstiga tider hela den här veckan. jobbigt. missade peters(mammas pojkvän) födelsedag i går för att jag hade bokstavligen strandat i soffan och låg i typ koma om jag får säga de själv!

är inte jätte trött än och hoppas de håller i sig tills typ 22.

ska bjuda johanna på mat idag. blir att koka ihop korvstoganoff. älskar de! har gjort de en gång tidigare och älskar den maträtten!

slösade mer pengar igår. blev ett par nya täckbyxor och ett par skidglasögon, skulle nog på valls i helgen!

lite ledsen att de inte verkar gå att blogga från mobilen av någon anledning(kan inte posta inlägg för att blogg.se har gjort om "knappen"). jag har ju mest bilder där och jag ids inte föra över till dator genom sladd. de är så drygt!

ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Kul att höra att du lagar mat själv! Hoppas man blir bjuden någon gång och att du får jobba mycket innan du far till främmande land........

Kram

2012-01-13 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0