myskväll

hejsan!

nu är de fredag igen, och jag har fått lön idag:p niiiiiiice! annars har jag jobbat idag, varit och storhandlat(måste sluta handla, om något är slut köper jag mer direkt?!?!), lämnat tillbaka några filmer, pumpat däcken till bilen, skottat upp min parkeringsplats och käkat lite sallad...

ska snart kila över till johanna där jag ska se om hennes nya högtalare är bra och kanske spela lite monopol käka godis och se film:)

i morgon ska jag till kvarnbäcken och hissa upp min bil med kalle och se vad som är fel på handbromsen. ska passa på att städa den oxå! vilken extrem tur jag har som får hjälp av kalle, vad skulle jag annars ha gjort?!?

nä ni får ha en jätte bra fredagskväll!!

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0