får inte jobba?!:o

hejsan svejsan!

har sovit ca 4 timmar mellan mitt arbetspass i går em och idag fm.

fick inte jobba mer pg.a. dygnsvilan(11timmar?!?!?!??!?!)... aja... hade velat ha mer dagar då de varit lugnt på jobbfronten den här månaden och förutspår att de inte blir mycket nästa vecka. men fick ett sms av greger nu och en på skiftet ska vara hemma i morgon pg.a. vård av barn.. bra för mig! så blir fm i morgon och fredag:)

ska lägga mig tidigt i dag när jag inte sovit mycket. fast måste säga att jag varit oförskämt "pigg" idag. trodde jag skulle va en zombie.



okej, lite överdrivet. hade hellre varit miljardär och göra vad f*n jag vill;) men de aldrig kommer ske utan att jobba hårt. 

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0