fastkörning?

hejsansvejsan

suttit och sett ett avsnitt av teen mom som jag missade då jag jobbade i veckan:p somnade på soffan i går då mamma farit och sov riktigt hårt. woooops! men har ju då redan lyckats vända dygnet efter eftermiddagsveckan:p tim väckte mig klockan 8 och ville ut. helt sjukt hur mycke kläder man tar på sig för ca. 10 min promenad. stannar inte ute mer än nödvändigt. tim får göra sina behov såklart;)

de var tänkt att jag skulle till rosvik(?!) på fest hos dennis. fast den blev inställd. så då tog jag tim. fast nu verkar de bli i alla fall. och då antar jag att vi ska sova där. fast kan ju inte ta med tim. så måste lämna honom hos mamma då eller vara hemma. johanna ville köra och de har jag verkligen inget emot då de är så kallt! om mamma råkar vara i öjebyn så är de ju som på vägen att lämna honom där. fast vet inte om hon är det och om tim får åka i johannas bil.

tips på bra låt:



älskar deras röster:) tänk om man kunde sjunga så bra... aja kanske i näst liv;)

trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0