ovanligt?

hejsan

ska försöka göra något ovanligt i veckan..... jag ska blogga minst 1 gång per dag!! vi får se hur det slutar...

vad har hänt sen förra gången? jo jag har kommit hem från thailand helskinnad. jobbat jobbat och jobbat lite till.. sen har jag oxå spanat in min granne (bor på bottenvåningen i samma hus) och nu är vi tillsammans:) 

 För er som inte visste har jag fått ett vikariat på 6 veckor(4 veckor då jag jobbar, eftersom vi har ledigveckor). jag har nu jobbar 2 veckor av den perioden och går in på min 3:e nu... LEDIGVECKA!:) haha tycker jag har förtjänat det. har massor att göra här hemma. ska storstäda, rensa garderob och slänga mycket, rensa i förrådet oxå. kanske köpa utemöbler, rida, städa stallet, va social med folk.. och säkert mycke mer.

sen måste jag berätta en mer tråkig sak. jag var tvungen att avliva min kanin tilda efter de 4 år hon bott hos oss.. mycket tråkigt. men jag kommer inte att glömma henne.



aja, bjuder på några bilder från thailand!


lejd bild på mig, väntar på pekings kalla flygplats...


johanna gick in i våran balkongdörr, haha sååå kul!


stranden på koh phangang by day..


stranden by night, måste jag påpeka att alla kissa i vattnet?!:/

nu ska jag duscha och se om anders kommit hem än:p

ha det!"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0