nära nu



ja bara för att jonas nämnde sin nya blogg(ska UNDER INGA OMSTÄNDIGHETER LÄNKA HONOM) så började jag tänka på min, så det blev ett inlägg.  frågan är vad ska jag skriva om?

händer inte mycket. rider, pluggar, sover och äter. snart är skolan sluuuuut! så otroligt skönt. har solat idag. tycker bara jag blir brun i anskitet och inte nå nedanför min haka:o fick också mitt schema och ska jobba med två skift i sommar. börjar den 20:e så får en hel vecka ledig efter studenten... vad ska jag göra då? hmmmm.. ligga bakis från studenten kanske?? ;)

ska btw på 3-års bedömning i boden, jag vill ju jobba med unghästar så det är ju bra om jag överhuvudtaget vet hur ett treårstest går till?! haha

har ganska mycket att göra faktiskt, planera studentveckan, köpa skor till studenten, smycken(funderar på gröna), lösa problemet med min genomskinliga klänning, komma på vars jag ska förfesta studentkvällen eftersom jag ska festa i piteå och alla andra umgås med sina klasser:s. ta reda på när vi faktiskt "pringer ut"(tror inte vi gör det när vi bara har en klass som går ut).

ja sen vet jag inte. vad händer och fötter? ingen aning.

sen har jag en fråga till er min läsare: vad vill ni att jag skriver om som kanske får mig att blogga mer och som ni vill läsa om?




Kommentarer
Postat av: Marika

Skriv om olika tankar du har, låt de inte försvinna. Om du t.ex. sitter och filosoferar om solen, så skriv om det typ. Det kan bli kul.



Och, ah, skolan är ju slut imorgon för vissa proffs. ;)



Hur har du kunnat sola?! Det har varit regnigt/mulet hela veckan ju.



Vad som händer och fötter? You tell me, du borde komma till Boden istället för Piteå, det finns mycket trevligare folk här.



Lös problemet med klänningen med ett linne och ett par vita tights. Det behöver inte vara tights heller, det kan vara sådana där korta tights typ, som de säljer på Gina.

2011-05-19 @ 10:59:24
URL: http://abnormalitet.blogspot.com
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-13 @ 02:30:50
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0