big brother



ja jag ser bb, någon fler som gör det?

mina favoriter är katherina


hon är så härlig! håller med om att hon kan vara skrikig och lite jobbig ibland. men jag slipper ju leva med henne:) hon är underhållning! röstar alltid en gång på henne när hon är nominerad!

och

Simon


åååh han är så söt och snäll! han förtjänar att vinna! röstade självklart på honom i kväll också:)

i kväll röstade jag också på ("slampan") madde. tycker att folk är vääääldigt hårda mot henne. ville hellre ha ut någon annan för att "röra" om. blir ledsen för hennes skull då folk skriver saker om henne eller när jag hörde en kille i 2:an i skolan säga att hon är värsta horan. men det var ju såklart hon själv som valde att vara med i bb och bli bevakad dygnet runt! måste ju medge att jag var hård mot henne först oxå. men inte som vissa är. folk går för långt! lika bra hon stannar länge, kommer kanske bli jobbigt för henne att komma ut.

några jag inte skulle bli ledsen över om dom åkte ut snart är sara(tråksara) ja hon är tråkig.  tyvärr. tråkigtråkigtråkig. inget att se på för underhållningsvärde. och sen martin, saras knähund. herregud! tycker han är tråkig för att han inte vågar göra nå för att riskera saker med sara-.- visst han är snygg, men vad mer?

tycker resten är helt ok:)

och roddan då som åkte ut förra veckan. ja jag ville ha ut honom. han är rolig ibland, men han går för långt och är äcklig att se på. blä gå runt med tights(?) som är för små och visa halva röven och ingen tröja. nej inte kul! tror inte det var något fuffens med röstningen!

japp. är en nörd och beroende:p hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0