dressyrlektionen



skulle ju berätta hur det gick på dressyrlektionen:p haha

ja, det gick bra:) hon tyckte nisse var väldigt fin. tränade lite på ett få han att fatta vänster galopp(nisse vägrar fatta vänster galopp) vilket hon och jag tycker är konstigt då han är i bra kondition och är ganska bra musklad. så vi får nöta och nöta tills det blir rätt! har blivit en vana av nisse och alla som rider honom att ignorera att han galopperar i fel galopp så nu ska vi sluta med det:p haha

håller på att instalera the sims 3 så kommer väl sitta klistrad hela helgen?:p hahha

nä ska se hur de går med installationen nu:)


Kommentarer
Postat av: Emma K

Du var på mig för att jag inte hade hört av mig på över ett år på Kalles. Har du tänkt på att man inte vill höra av någon som är trevlig hela tiden? Jag har gjort mitt försök att kontakta dig men uppenbarligen vill du inte det vilket jag förstår men vad ger det att läsa ens blogg och lämna dumma kommentarer bara för att du kan? Om du inte vill ha med en att göra kanske du inte borde skriva. Och nu försöker jag inte vara dum mot dig.



/Emma

2011-03-29 @ 21:39:20
URL: http://myrulesmylife.webblogg.se/
Postat av: Sofia

När du blir leds på spelet så har du en frivillig här ;) Dvs jag, om du inte förstod det XD

2011-04-12 @ 21:25:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0