första dagen på sommarjobbet



nu har jag kommit hem från min första dag på sommarjobbet. inte mycket nytt när jag jobbat extra där under året:)

hämtade ut mer arbetskläder oxå:p blev nya brallor, 2 t-shirtar, en jätteskön varsel munkjacka och nya mjukare skor:) orkar inte ta bild för jag är extremt lat!

vad har hänt mer? jo vårt vatten har slutat fungera..... helt! ett rör har gått sönder i backen så de ska lagas så fort som möjligt.

var heeeeeeela dagen på f21 i går och såg på olika flygplan och rixfm festivalen(ungarna ville se festivalen-.-) var gode trött sen vill jag lova.

en till rolig sak är att jag helt plötsligt börjat prata konstigt:O ingen aning varför :p

nä nu ska jag på en mini filmkväll hos en kompis. och i morgon väntar mer jobb:)


Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Jättekul att du börjat blogga igen, så jag kan hålla koll på dig!!!!!Haha

Hoppas att du är duktig på jobbet, så att du kan få fortsätta i höst.



Vi måste träffas snart så att jag får höra dina planer för hösten, både plan A och plan B.



Kram Anneli

2011-06-20 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0