tråkig måndag

hejhej

har inte orkat blogga :p

gick bra att hoppa i lördags! nisse var superfin. vi hoppade på en 8 med 5 hinder. två lite större:p höjde en oxer till 70cm till och med:) nisse tyckte det var superkul!

red på grans i går oxå, mest för att de var kallt. några som hoppade så väntade på dom. red dressyr. vill verkligen ha en dressyrsadel som ger massor bättre stöd när man rider!! får väl investera ;) råkade ha sönder dressyrspöt(nej jag spöade inte nisse) råkade klämma fast spetsen i rampen när jag fällde upp den så den blev lite mosad:p

har haft religion i skolan nu... har oxå hunnit beställa en bok idag:)



tänkte när jag får idetorka på träningsfronten:) ville beställa en bok om dressyr, uppfödning och inridning oxå. men orkade inte nu:p

nä ni får ha det bra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Så fort jag vänder ryggen till bloggar du! I like it. ;)



Om du tycker att du inte skriver roligheter längre, så tycker jag att du har fel. Men jag förstår, man märker en skillnad mellan inläggen från olika tider och så vidare...



Om du har tråkigt, så ring mig. Sofia hittar säkert gärna på någonting också. He he he. ;) Vore kul att ses snart. =)

2011-01-24 @ 20:15:19
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0