lång dag på sunderbyn

hejhej

kom hem för någon timme sen från sunderbyn. lång dag när jag var där vid halv 9. mycket väntan.. de var jag och alla gamlingar!! dom kollade hit och dit i ögat, gjorde tester osv. sen ville dom utesluta att något var som tryckte i huvudet. så fick göra en skallröntgen


var väldigt sövande. men tyckte det var mindre kul att dom högg mig flera gånger(3)i mina armar med nålar:( men fick något roligt som gjorde att jag kändes varm och pinknödig! hahahha:p

i alla fall så var min hjärna normal, men antar att den var mycket snyggare än alla andras;)

så nu ska jag ringa till piteå sjukhus i morgon och boka tid med en av läkarna jag var med idag. han vet ungefär vad det är(något med gula fläcken och något mer.) så han ska göra lite mer tester.. så blir en dag på sjukan i morgon med. men förmodligen inte lika länge:)

nä nu ska jag sova! är helt slut

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0