baka, baka liten kaka:)

hejhej

har just bakat klart två muffinsplåtar:) första gången jag gjort såna här muffins^^ kanske inte dom vakraste


hahahahah! mina mästerverk!

förövrig var jag ju på vårdcentralen idag:p jag har inga problem med balasen i alla fall:) men hon i öjebyn kunde inte se vad som var fel med deras utrustning och sånt. så hon skickade vidare mig till sunderbyn. alla på ögon avdelningen hade något planneringsmöte så det var en där.. hon droppade i något konstigt i mitt öga så att jag såg ut såhär och gör fortfarande det



riktigt nice:p hahahhaha

i alla fall kunde hon inte se vad det var men att de var något:o så hon bad mig komma tillbaka i morgon så att dom kunde göra en mer grundlig undersökning... så jag och mormor kommer vara där hela dagen typ. är rädd för nålar i ögonen! vet inte om dom gör sånt. men då får dom sövaner mig*!!!!!!!!!!!!!

jaja nu ska jag ut med hunden och sen ta in pållarna:p

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas att ögonen blir bättre! Det ser läskigt ut när ena pupillen är utvidgad, men inte den andra.



Och jag är hemma den här helgen och så nästa hade jag också tänkt komma hem. Den här helgen ska vi fira mamma när hon fyller 50, så nästa helg kanske?

2011-01-25 @ 22:23:27
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0