äntligen besiktat bilen

hejhej

vaken tidigt. sanningen är att jag inte har sovit:p måste vända dygnet!

har besiktat min skrotbil(kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker om den eller inte;)). gick bättre än jag förväntad mig. två anmärkningar. 1:a är avgassystemet där de är en spricka. 2:a är en trasig lamp fram på bilen.
så nu är jag hemma igen.hällde i mig en energidryck och ska strax bege mig ut i stallet och dra upp skit säckar.
för er som är helt lost och inte vet vad jag snackar om så mockar vi i säckar. det är bara två hästar i stallet= mindre skit. vi har en liiiiiiiiiiiiiten gård(vi äger inte ens marken där hagen är, utan får låna dom av våran snälla granne:)) så det finns ingen plats att ha en gödselstack på. tycker de är bra att mocka i säckar när man har ett litet stall. tycker inte de lucktar lika mycket:p kanske lite jobbigare att fara på soptippen med de då och då:p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0