fjärilen

hejhej

har otrolig huvudvärk! börjar blir bättre nu när jag tagit en treo.  vaknade av huvudvärken och nu kan jag inte somna om...

ska ut i helgen med sofia och marika:) var längesen så det blir skojjigt:)

sen ska jag och hanna hoppa fredag. har valt en övning.



för ni som inte ser så är dom svarta strecken hinder. det i mitten en oxer:p
dom gråa är markbommar.

alltså travar in övar bommarna. fattar galopp (20 meter mellan bommar och oxer) hoppa oxer, sakta av till trav trava över markbommarna. svängupp hoppa rättuppstående hindret. sakta av trava över bommarna. sväng ner galoppera över ena markbommen. sakta av trava över markbommarna. vänd upp och gör samma på andra sidan:p

vilken konstnär jag är asså:p hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0