vad är det som sker i mitt liv?

ja  vad händer och fötter? inte mycket. har mest jobbat, jobbade extra förra veckan(11 fm dagar i rad) sen fick jag inte jobba mer och tvingades va medig under helgen;) hahaha jobbar nu em, därför är jag vaken. skulle sluta min sommarperiod på avströningen fast fick jobba en till em vecka nästa veckan.

hann slösa lite pengar på Lk förra helgen med, hände massa annat men ork it dra igenom de:p haha

dagen efter lk blev jag iväg släpad i gryningen(11.00) av sofia och marika på en foto grej. man blev sminkad och dom fotade. jag som var nyvaken då dom kom typ slängde på mig nå random kläder och försökte borta håret... lyckades få bort smninket från gårdagen oxå:p hahhaa

aja bilderna blev gode bra, så var tvungen att sprätta pengar på de oxå då:p hahahahahahaha

här är resultatet!













okej, har några fler bilder.. men nu börjar de bli tjatigt!! :p haha

ska sova, en dag i morgon oxå:)

puss!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad fina bilderna vart kanska man kan köpa av dig någon??

2011-08-11 @ 12:10:03
Postat av: anneli/farmor

Jättefina bilder. Vi behöver en ny bild av dig att byta ut mot den vi har.



Kul att du fick jobba en vecka till, money, money, money. Bra att ha om man ska till England!!



Kram

2011-08-11 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0