Flytta?

hej

har jobbat em hela veckan så de har helt ärligt inte hänt något intressant.

eftersom anne på företaget swedcare verkar opålitlig och har noll koll så kommer jag mest troligt inte att fara till england för att jobba.

så jag har gjort två intresseanmälningar på lägenheter inne i stan, en som jag just nu vill ha mest som är på wåhlinsgatan.


den är 37 m2 och kostar 2866kri månaden med el. men de är många som vill ha den. tur jag stått i kö sen 2009:)

sen lämnade jag intresse på en annan som är på västergatan i stan.


43,3 m2 kostar 3301 i månaden utan el så därför tror jag att jag helt vill ha den på wåhlinsgatan:p

så nu har jag sökt ett jobb i gallerian och sen ska jag ut och söka mer då jag är ledig till veckan.

ska jobba 12 timmars söndag och imorgon kommer bella så vi ska och rida:p

Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Det var både roligt och tråkigt att det inte blir

England.Ja,du vet ju hur det är med oro och sånt...

Hoppas att du får en lägenhet i allafall, båda verkar ju jättefina. Det orndar sig säkert med arbte också ska du se.



Kram Anneli

2011-08-20 @ 07:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0