tralala



tycker det är svårt att komma på rubriker... aja, vaknade sent idag igen.. och jag ska börja jobba 6 imorgon. hmmm.. kanske blir lite segt i morgon. men överlever garanterat! ska oxå passa på att hämta ut tidrapporter i morgon när mina är slut?! hade jätte många nyss tyckte jag!

vad ska jag göra idag då?? tänkte snart gå ut och gå en runda med tim(våran hund för er som inte visste det).






tim äääääääälskar pinnar och typ allt som går att kasta:p mycket mer lydig än foppsen. är ju bra. har dock inte med tim när jag rider över någon stor väg. inte redo för det än... men på promenaderna har jag han bara vid min sida och det funkar jättebra:)


och sen blir det kanske en ridtur med hästen eller kanske kör en runda:p



hittade en ny hängare till tränset:p hahahaha


ni får ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag visste inte om den där hunden. Tokigt!

2011-04-19 @ 17:47:18
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0