påsklov



nu var det länge sedan. menmen...

har påsklov nu och idag har jag sovit läng(12) och sedan gick jag och tim ut och började rensa uteburen till kaninerna som nu har fått komma ut i den friska luften:)

efter det blev det att fara ut på en härlig ridtur med nisse:p han löser massor med hår än, men det börjar gå åt rätt håll! och nu börjar de bli riktigt fina ridvägar ute!

igår jobbade jag på avströningen och det blir även att jobba onsdag och torsdag förmiddag och sen måndag eftermiddag, så jag räknar med bra ob när det är en röd dag! blir perfekt med lite extrapengar nu till studenten:)

har btw fått min fina studentklänning nu och den passade perfekt! måste bara lösa problemet med genomskinglighet i överdelen;)

nä nu ska jag försöka ta tag i mig själv och i alla fall börja städa mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0