packa



slappar i sängen somvanligt! gick bra att jobba. var otroligt trött i fossingarna!

ska egentligen packa(vi ska till fjällen någonstans, fråga mig inte vars bara!) men jagorkar inte när jag ser den enorma klädhögen(rena) på golvet. ja jag tippad bara ut dom på golvet. sen stirrar jag bara på den... vad ska jag packa egentligen? massor med trollor och sockar i alla fall.. kanske nå mjukisar. vi ska åka skidor om jag fattat de rätt. får se om vi lyckas hitta nå snö! hoppas dom har afterskii så jag kan sitta där och se allmänt cool ut;) hahahah

nä får nog rycka upp mig! får städa till filmen på 6:an i kväll!

några bilder från nalovardo, för 3 år sen?
 








haha, så lejd man kan va:p

ska försöka att ta bilder när jag är borta!

nä nu ska jag byta kanal och börja städa.....


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du har jätte kul och kanske får lite färg på kinderna :)



Pappa

2011-04-22 @ 01:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0