Jobbdag!



kommit hem från dagens arbete, nice! är trött i fötterna! arbetsskorna är ju inte direkt mjuka och sköna!

hände en olycka idag oxå. inte bra asså! en kille som var på upplärning trillade ner efter tilten när han skulle fixa till något. är väl 2,5 meter till golvet nere? sedan kom ju självklart städskrapan farande så han var ju tvungen upp på fötter fort. men det gick väl relativt bra. men dom for in och kollade så inget var fel. men självklart hade något hänt med hans rygg och blev sjukskriven i 3 veckor. jag var på nedrevåningen så hörde bara genom lurarna vad som hände.

sen fick jag ett sms om att jag fått erbjudande att vara sommarvikarie under veckorna 23-32. tackade självklart ja. problemet är bara att vecka 23 är min studentvecka! men ska prata med viveka och i alla fall ta ledigt fredag-lördag.

nu ska jag nog slöa. hade tänkt ut med tim, men är trött och sliten när jag haft svårt att sova.


Kommentarer
Postat av: anneli/farmor

Grattis till ditt jobb!! Det måste kännas bra att ha jobb hela sommaren. Nu kanske du måste börja spara i aktier, när "storkovan" rullar in??!!



Ha en glad påsk om vi inte syns!



Kram Anneli

2011-04-20 @ 21:30:45
Postat av: Anonym

Grattis till ditt jobb!! Det måste kännas bra att ha jobb hela sommaren. Nu kanske du måste börja spara i aktier, när "storkovan" rullar in??!!



Ha en glad påsk om vi inte syns!



Kram Anneli

2011-04-20 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0