hemma igen:)



Har ni saknat mig? jag har självklart saknat er! vem ni nu är;) hahahahahhahahahaha

nä, men är hemma själv nu. åkte hem med magnus för att han blev sjuk och jag ska ju jobba i morgon, mamma och hamupus kommer i morgon kväll..

har haft det jätte bra:) blivit röd och inte brun i alla fall!!

tog bilder:


Frukost:p


mamma


ymer på dragracing tävling(magnus och jonas tävlade)


magnus och ymer:)


jonas


bella och hennes kompis maja


Wilma, loke och jonas


hampus och tim leker:p


maja leker i snön hon oxå


bella^^




vill oxå ha en sån gullig skoter:p det är status!


mamma och kicka försöker tillaga mat


vinnarna med sina skotrar


vinnarna:)


efter en hel dag ute i solen var jag trött och somnade nog just efter 23?

det var lördagen de:p


bella och jag första åket i jäckviksbacken:) var inte så jättemycket snö kvar:p


bella


ont i fötterna! helt slut. blev inte så många åk för mig!


hampe


glömt bort vad dom heter. men det var en total invation av dessa småttingar!
sprang hit och dit. denna gjorde oss sällskap. men lite argsint var han allt;) haha


loke ute ich kör !


magnus och bella':p


och såhär ser jag ut just nu! ser ni pannan bara?! helt knäppt! tycker jag är rödare irl!





så det var de! själlresan i bilder:)

nu ska jag packa upp mina saker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0