ang. kommentar



såg att jag fått en komentar som jag vill svara på(har ju inte kollat min blogg på länge)



Svar:

Det var du som var full och väldigt provocerande. det var DU som valde att ställa till en scen, jag ville inte prata med dig (för det är du som valt att inte ha kontakt från första början) och det sa jag flera gånger. är det okej för dig att du ska få behandla mig hur du vill hela tiden? varför ska jag ha kontakt med någon som blir arg och snäll om vartannat? din blogg är offentlig. du kan ju lösenordskydda den om det nu är så jobbigt. du säger hela tiden att du måste få tycka som du vill och då måste jag också få ha den möjligheten. tycker du ska överhuvudtaget sluta skriva något om din familj när ingen får försvara sig i ens kommentarfältet. /din underbara syster Louise

och till mina andra läsrare som inte egentligen rörs av det här ber jag om ursäkt att jag tog upp detta i bloggen. men detta är enda gången jag svarar på något sådant i bloggen. om personen i fråga har något att tillägga gör det till min mail i stället som är [email protected].

nä men NU ska jag städa rummet!


Kommentarer
Postat av: bella

bra svar där :D och jag var ju med när allt hände på kalles :P du har helt rätt louise ! :)

2011-04-19 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0