tänderna trillar av!

hejhej

tro inte min rubrik! ville bara få er att läsa:p skulle bli en as bra journalist för jag skrivet ju sååå överdrivet bra och intressant blogginlägg;) men seriöst så borde jag bli bättre på att ta kort och lägga upp på bloggen. allt kanske inte är intressant men jag märker själv att jag läser hellre inlägg med bilder än ett långt tråkigt utan bilder:)

jaja. idag så började jag dagen med att fara till luleå för att ta bort tandställningen:) hela vägen dit tänkte jag att bussen skulle få punktering eller att tandläkaren var sjuk. men inget av det hände:p hade aldrig trott att det skulle gå så fort att få av själva tandställningen! tog typ 5 min att få av både uppe och nere. inte trodde jag att dom skulle "klicka"(vicka) av plopparna som sitterfastlimat på tänderna:p det var putsningen som tog längre tid^^, men det blev skit bra. kändes skit konstigt, som om tänderna skulle trilla av och allmänt konstigt.. jag trodde oxå att tänderna skulle fara tillbaka om jag la tungan mot tänderna^^, sen for jag hem till piteå och käkade på pitstop med jonas sen stack vi till luleå gode tidigt och gick bara runt:) hade ju två tider för jag skulle sätta på två "trådar" bakom tänderna som kommer sitta kvar där läääääääääääänge:p blev skit trött så höll nästan på somna i tandläkarstolen:p

kommer att vänja mig att ha trådarna bakom tänderna, men nu känns det lite konstigt^^





snygga bilder va?? inte värst, men är trött och som vanligt så blir jag
 aldrig bra på bild så jag orkar inte ens försöka längre... visst blev det
 bra i alla fall?! jag är jätte nöjd, definitivt värd att ha tandställning i två år:)




innan tändtällningen så var det bara irriterande med mina "stora"
framtänder. hade alltid munnen öppen...





jag med tändställninge... ja vad kan man säga???

nu ska jag sova. har dock inte packat nå ännu men gör det i morgon orkar inte nu... jonas är ju så jobbig att vara med så all min "energi" är han snott av mig^^

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0