skolan

hejhej

sitter i skolan och väntar på mentorssamtal sen ska jag sluta. bella är sjuk idag så har ingen att reta:p hahahah nä men börjat lite med våra projekt. vi ska kolla om det finns intresse i alla fall så jag mejlade ut lite mejl:p haha

ska å rida sen idag, skulle ju rida mer nu när jag är hos mamma i veckan men har inte kunnat eller så har någon annan ridit...

nu har jag oxå skrubbat rent ganska mycket i sallet men har inte kunnat göra insidan av boxarna(som är smutsigast) för mamma hade redan laggt in nytt spån å vill ju inte blöta ner det... men antar att jag kan sopa ihop allt i mitten. men jag har ju mer att göra så kommer inte bli rastlös i alla fall:) annars händer inte mycket. ska jobba lite nästa vecka så kommer bli lite jobbigt, men jag klarar de nog^^ i förrgår jobbade jag em som inte var plannerat. hade sovit dåligt oxå och sen varit i skolan så det blev måånga vakna timmar. hade tänkt gå till skolan i normal tid och allt, men min kropp ville inte de så det slutade med att jag försov mig till 12!!! jaja bättre plannering nästa vecka:)

ska göra ett bildinlägg om jolly nu:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0