sjuk kväll

hejhej

är hemma nu! var på fest igår på pg. var länge sen man var där och festade, på sommaren innan man började 1:an var vi där ganska mycket och hade skit kul. tyvärr var det nästan ingen av dom som brukade vara där som var där igår, bara några och sen några yngre personer så var inte mer med det. omoget betende av en person, men de kunde man ju räkna med-.- när man är kring 20 borde man ha vuxit upp mer tycker man ju!

aja, sen skjutsade erika in mig, robin och patrik till kalles. tyvärr hade ju killarna glömt lägg, så patrik fick stå ute typ. träffade på en gammal kompis och snackade med honom och fick en tiquila och en drink oxå:) nice^^ sen så kunde jag sova hos honom men robin och patrik sms terrade mig så gick med på att fara hem till robin. så tillslut hamnade vi där. och nu är jag hemma:)

mamma kommer hem i dag annars ska jag vara med jonas tror jag:p

ni får ha en bra dag

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0