salt

hejhej

idag är det lördag och jag har inte gjort så mycket. har varit sugen på att festa men ska ju göra det hela nästa helg:)

idag har jag istället städat heeela mitt rum! det glänser typ.. sen har jag fått tjatiga samtal från jonas:p hhahahah han ville hitta på nå idag igen fast hade redan "lovat" bort mig till häst johanna som jag inte varit med på länge, vi for och såg filmen Salt med angelina jolie.



den var gode bra:p man är bara förvirrad ibland^^ hahaah! jonas hade följt med om han hade skjuts, vet hur mycket han har velat se filmen så hade varit roligt om han oxå följde:)

det händer inte så mycket i mott liv, men ändå händer det mycket... vet inte hur man ska förklara så jag gör det helt enkelt inte:p haha det är sååå mycket enklare:)

nu ska jag slappa och lyssna på bra musik och bara njuta av livet tror jag:)


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0