packa..?!

hejhej!

har just varit och lånat en söt röd resväska av farmor:) den är nog perfekt för mig när jag ska packa:) frågan är vad jag ska packa ner???! känns som om jag inte har nå å packa ner:p kanke lika bra att inte packa nå kläder och köpa allt nytt?! hahahah! nä de skulle nog aldrig inträffa! 

vill inte börja packa för tidigt heller för då blir jag otålig.... men jag vet vad jag kan göra.... vax benen!! har aldrig vaxat hela benen förrut så får se om jag klarar smärtan^^, just nu kan jag helt ärligt säga att mina ben ser ut som min pappas:s vill ju va fräsh och hårfri nu när man lyxar till det med en nöjesresa till stockholm:)

jo just det. vi ska bo på vanadis hotell när vi är i stockholm. när vi bokade så verkade det typ vara brist på hotellrum som inte var alltför långt utanför centrala stockholm. men vi hade tur och hittade ett billigt hotell som är gooode centralt.. jag har dock ingen koll på stockholm så det kunde ha varit i typ uppsala^^ hahhhaa


rummet vi ska ha är inte särskilt stort och har inte toa på rummet utan det är i koridoren. men frukost ingår i alla fall:) jag tar med datorn till stockholm så det kommer säkert dyka upp massor med bilder från våran resa:) tur dom har trådlöstinternet.. alla hotell har ju det nu och om dom inte har det så är det bara inse att dom kanske inte har så modernt hotell...? jo just det hotellet ligger på Sveavägen 142... hur centralt är det?? någon som vet???:)

och vet ni vad som händer i morgon???

min tandställning åker av!! :D

tror ni det blir bra?? kanske ser hemsk ut^^

nu ska jag kankse gå och vaxa benen... vi får se:p

puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha! :D

2010-09-14 @ 12:57:16
Postat av: Marika

Det verkade inte vara så långt ifrån själva stan. Inte så värst långt från Gamla stan i a.f. Du kan ju kolla själv: http://kartor.eniro.se/



Nice! Du kommer att vara jättefin utan tandställning också ju! =)

2010-09-14 @ 19:46:05
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0