ohooho

hejhej



börjar inlägget med en bild på mig och johanna från i fredags:p

jag vet att jag är snygg så ni behöver inte kommentera, det skulle bra bli överfullt av snälla kommentarer:p

nä men var på kalles fredan och de var kul^^ var med johanna och anton. sen så träffade man ju folk där.. skojj^^

på lördan bestämde jag mig för att följa med erika på pentan(nyöppnade). men drack inte. orkade inte det. kändes som ett mellanstadie disco... for hem vid 12 och sen låg jag och såg sex and the city 2:)

idag har jag ätit hos mamma och varit och ridit min söta poahäst nisse:p han är ungefär lika bra som jag^^ fast något bättre då.. så ni kan ju tänka på att när vi är tillsammans så är vi okrossbara;) varför tror ni jag tatuerade in hans frysmärkning??

snar kommer alla saker jag beställt från hööks och horze:) har faktiskt beställt ganska mycket till mig själv för en gångs skull! men självklart så ska nisse oxå få massor med roliga saker:)

ska nog bli medlem på grans rid och körsällskap så att jag kan lösa ridhuskort på grans.. kan man träna när man vill i värme, med hinder, belysning, mjuk och bra underlag osv:)

jaja ska sova snart

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0