ny favvo

hejhej

har en ny favoritlåt:) ni måste skruva upp volymen för den är så bra:p




vad var de jag sa..?!?!?!

jaja, tillbaka till verkligeheten. har jobbat ganska mycket i veckan så har varit sisådär med sömnen, jag blir typ förvirrad! men de blir bra när man får lön i oktober oxå:) nu har jag ett em pass kvar på söndag sen är inget inplanerat för vi sticker till stockholm^^,

idag fyllde min morbror år så grattis till han:) var hos mormor å åt palt och tårta efter jag hade kommit hem från skolan... sen for jag hem för jag var så trött och hade bara tänkt slappa och inte röra mig från sängen! men jonas var inte med på den planen-.- haha så vi slappade hemma hos honom i stället. blev dock nästan rädd för hans hund som hade hosta:s

jo just det, ni kanske undrar vad jag och bella ska göra i stockholm.. ja vi ska shoppa(ofc), festa, träffa nya människor, slappa och allmänt leva livet:) ahhahaha

nu ska jag sova eller så kanske man fastnar på youtube ett tag till:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Palt och tårta på samma dag! Vissa har det bra. ;)

2010-09-11 @ 13:24:44
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0