isabella är knäpp

hejhej

ja isabella är knäpp, det har hon alltid varit och kommer alltid vara. men de visste ni ju redan:p just nu sitter vi och kommer vilka frågor som är viktiga för oss i valet. sen ska vi gå och fråga i dom där konstiga små stugorna våra frågor till dom olika partierna, de är så att vi ska ha lite lättare att veta vad vi ska rösta på:p

det står mellan två olika pertier för mig.. vet inte än vad jag ska rösta:/ sen ska ju jag och bella rösta innan vi sticker till stockholm:)

nä nu ska jag lysna lite på vad virpi har att säga

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Så länge du inte röstar fram alliansen så är det helt okej för mig. Kalle Anka-partiet är t.o.m. bättre. Vill du höra varför, så är det bara att kontakta mig. XP

2010-09-06 @ 19:58:47
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0