hööks:p

hejhej

ååååh... min kropp har frispel känns det som.. jaja den blir nog normal snart:p

har fått mitt paket från hööks idag:) mina softshell byxor passade skit bra :) måste skicka tillbaka jackan för att den var för stor:/ men får ju tillbaka en som passar mycket bättre sen^^, den var skit skön i alla fall! och varm:)  sen har jag köpt 3-fingervantar som var varma och goa. och sen ett par varma fingervantar... men dom hade skickat två högervantar:o så blir att skicka tillbaka dom oxå:p

i morgon ska jag på tjejkvällen på stan med mamma och saga tror jag:p ska köpa världens varmaste jacka tror jag! fryser ihjäl varje morgon redan nu:/ de är inte kul de..

har fått vykort från gustavo:) lite roligt att han skickar vykort när vi mejlar varandra hela tiden^^, hahha så nu har jag varit duktig och köpt några vykort... men helt ärligt så fattar jag inte grejjen med dom! inte min sak helt enkelt:p och sen får han ju se min förfärliga handstil:s får väl planera in en resa till england så att jag kan hälsa på honom och sen får han planera in en resa till piteå någon gång.. men eftersom vi båda pluggar så kan man inte bara fara bort hur som hellst;) jag fårstår att vissa inte har någon aning om vem gustavo är... och de är inte mitt problem^^ hahha

i helgen blir de att gå ut igen...  nä men de är med sofia och marika:) så det blir nog kul! men marika är tråkig och ska inte dricka:( sofia fyllde ju 18 när hon var i turkland så det blir första gången jag är ute med henne och marika:)

jaja nu ska jag sova... så lämna några kommentarer så blir jag glad:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag tycker det är tvärtom. Ha ha ha. ;) Nä, inte ska man dricka. *Skakar på huvudet*

2010-09-30 @ 16:12:52
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0