stress

hejhej

känner lite stress över festen på lördag. vill att allt ska vara bra! men har nog de mesta under kontroll. mamma är en ängel och ska köpa en pumpa:) vi måste ju ändå ha en för vi har en varje år! har städat här uppe lite i kväll. men svårt när jonas drar ut allt och sen sitter och lejdar sig på min facebook-.- sen beordrade jag honom att göra en bra spellista.... vet inte vad de mesta är.. men antar att de är sån musik muppar lyssnar på!:p


ledtråd till vad jag ska vara:p

dålig bild jag vet, men dålig belysning+webcam=dålig bild.

i morgon är jag ledig:) våran lärare är borta så^^

nä nu ska jag städa mitt rum lite mer:p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0