länge sen sist

hejhej

vet att det var otroligt länge sedan jag bloggade! men nu ska det bli ändring på det:) skulle behöva en ny design till min nya start men de får jag fixa sen:p

vad har hänt då? jo jag kommer bo varannan vecka hos mamma och pappa:) kommer nog bli bra! sen flyttar jag när jag gått ut skolan:)

i helgen ska jag ha halloween fest! brukar aldrig ha fester, men eftersom jag inte har hört om någon speciellt intressant fest så blir det så i år:) kommer inte vara över många, det orkar jag inte. många vänner som kommer så nu har jag nästan alla jag gillar samlade på en och samma fest:) bra va??


ja eftersom blogg.se fortfarande suger när det kommer till bilder kan jag inte ladda upp något..

ni får ha det bra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Skaffa blogspot. ;P

2010-10-26 @ 23:14:46
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0