gooood morgon!

hejhej

i natt hade jag en heeemsk mardröm! så nu ska jag se till aå att huset både kan flyta, är extremt stadigt och vattentätt!:p och helt plötsligt något om svartaänkan...? vem är det? vad hände men svartaänkan??? jag har iiiingen aning så de var konsitgt att hon dök upp... antar att jag drömde en mardröm för att det är halloween???:) snart ska jag ut å rida å sen blir de att köpa mer saker-.- och städa. tänkte se en skräckis i kväll så får se om någon vill se med mig för jag ser inte skräckisar själv!!


ska ni på någon fest i kväll eller i helgen???


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag är superfeg på att se skräckisar själv, med sällskap går det rätt bra, men ingen halloween utan någon form av skräck så mjukstartar med Hocus Pocus, inte direkt läskig såg den massor då jag var liten!

2010-10-29 @ 13:04:30
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0