trött som en mupp

hejhej

nej vet inte om muppar är tröttare än andra människor... men kom inte på något annat. kanske borde ha skrivit. trött som en louise? jag är alltid trött:) haha

men idag är jag extratrött för jag sov inte mycket i natt och sen så skulle vi upp för att köra till umeå för att se niklas(min lillebrors pappa) tävla i styrkelyft. det gick i alla fall bra:) så har sovit i bilen och nu vet jag inte vad jag ska göra nu.. jonas, johanna och jocke eller sääääängen med en film??? ingen aning. orkar inte ens tänka ut det. då är det illa!!

kanske skippar allt och bara sover?? sulle vara bra de. men vill vara social oxå.. muppigt värre!

jag vet att jag tycker om att använda ordet mupp. men det är kul!

ni får ha en bra lördagskväll

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0