swarovski in my heart

hejhej

vet att det är sent/tidigt. nu är jag leeedig heela helgen:) just nu ser jag en film i bakgrunden och tittar runt på swarovskis hemsida. Louise ♥ Swarivski!!! dom har så fiiiina smycken och dom glänser så mycket:) sen är dom relativt billiga för så mycket "bling":) köpte ett par örhängen när jag och bella var i stockholm, det var i deras butik. tyvärr enda swarovski butiken i sverige:( men hittade ju deras hemsida:)

om  någon vill köpa smycken till mig för att jag är så söt så kommer min önskelista här:)






jag ääälskar verkligen den här ringen! sååå snygg tycker jag!:)


















Köpte dom här i stockholm:) enkla men ändå inte:p

så funderar på att köpa till:







 


funderar på att beställa hem det här den närmaste månaden. gulligt men enkelt:)

finns i alla fall massor mer på hemsidan! bl.a. klockor fulla med swarovski kristaller!:) jag tror jag är kär! 

nä nu ska jag titta vidare och drömma mig bort i en värld full med swarovski kristaller...!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0