sömn

hejhej

jag är vaken! omg. kan det bero på att jg somnade igår typ 1 timma efter inlägget jag skrev??? jopp sen sov jag så gott ända tills nu. så nu ska jag se till att lägga mig i bra tid i kväll:)

jo förresten så ringde jag vårdcentralen igår. ni som har läst min blogg länge vet att jag var där i sommar för att kolla var jag är allergisk mot. och jag fick rådet att skriva en allergidagbok-.- har varit allergisk länge så har den inprintad i huvvet liksom! i alla fall när jag pratade med k'rringen på vårdcentralen så tar dom ju mej inte seriös som vanligt. hon sa : du vet väl att det är skillnad på överkännslighet och allergi! jag ville strypa henne. självklart vet jag det! så irriterande!! jag är 18 år och borde veta det nu...-.-  i alla fall lyckade jag efter typ 20 min i telefon med denna människa få en tid nästa vecka hos en annan läkare än den jag var hos i somras.

försökte nyss koppla in min motorvärmare. den funkar inte. mitt hjärta blöder! tror en sladd har gått av där man kopplar in eller nå. ska fråga kalle jätte snällt om han kan hjälpa mig:) kanske skruvar fast den där saken oxå då.

så nu sitter jag här med en cola som är gode frusen i mitten i ett tomt hus(mamma sover hos kalle). lämnade min cola i bilden i över ett dygn så den var en isbit. har varit inne medans jag har sovit så nu har mycket ändå tinat upp:) den är då kall i alla fall!!

jo just det eftersom jag somnade igår så hann jag inte hämta telefonen:/får göra det efter skolan i stället:)

sen ska jag och sofia förmodligen simma idag. om hon skrapar ihop pengar:)

puss och kran

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad föräntade du dig? Du snackar om svenska sjukvården här liksom. Ain't no way, för att använda dubbelnegationer, som de kommer att se till att du får the proper care om du inte är en centimeter nära döden. Typ.



Hursomhelst hoppas jag att du får hjälpen du behöver! =)

2010-11-19 @ 22:38:15
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0