snöstorm!

hejhej

sitter i skolan nu och väntar på att min sista lektion ska börja, seegt. när jag och bella gick från och till matsalen idag höll vi på att flyga bort! gud va det snöar och blåser! känndes som knivar i ögonen på oss:/
om ni undrar vad jag gjorde i går så packade jag upp kläder från pappa. oj så mycket kläder jag har! helt sjukt! blev inte klar igår fast jag städade i några timmar...! så fortsätter idag då:) jaja, känns inte som om jag har mycket att skriva om just nu..

hörs i kväll

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Catomia

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 13:01:18
URL: http://catomia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0