snart sovdags!

hejhej

nu har ännu en dag sprungit i väg, och jag har alla fingrar ben och resten av mina kroppsdelar kvar. ska tydligen jobba torsdag oxå. jag är bara lite virrig:p så det blev nätan en hel em vecka -söndagen då:p sådet blir bra när löningen kommer. har ju hittat en bil som jag verkligen vill ha!!!!!!!







en ford mondeo 2.0 -01:a!!!!!! visst är den snygg?????!! jag äääälskar den! skulle vilja testa köra den. vem vet. kanske är skit obehaglig att köra... men de tror jag inte:p jag vill att den ska vara svart. tycker om svarta bilar. dom blänker så mycket. och ja, jag vet att dom blir skitiga fort osv. men vem bryr sig????

nu ska jag och foppsen se en film och sen soooooova:)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0