rosa ska det va!

hejhej

japp är redan hemma från skolan. vi jobbade självständigt idag för lärarna var på ltu? så vi pluggade lite lagomt mycket och sen så for jag och bella på clas ohlsson för att jag skulle köpa en mp3 och nya hörlurar för min mp3 har blivit så dålig:/ så köpte en till rosa(vad annars?) som jag har kollat på förrut:) och sen ett par roooosa hörlurar med en strassten på hörluren:p nice!


mp3:n 399:- 2GB




hörlurarna:) men bilden gör dom inte rättvisa! stenen glittrar mer:phaaha kostade i alla fall 149:-

bella köpte en laddare till mobilen för hon hade glömt sin hos felix i helgen. så nu har hon två:p tror dock jag har en sån hemma. och sen köpte hon oxå en adapter???? till sin mobil.

fick just ett sms av tandregleringen att jag ska dit i morgon-.- dom ska kolla upp så att allt är bra i munnen:p aja, har då verkligen inte tandläkarskräck så jag är ingen som oroar mig:)

nä ska ta en snabb power nap sen blir det duschen och sen se film med en kompis som jag inte träffat på ett tag i kväll:) blir nog trevligt! 

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sånadär hörlurar har jag oxå! Var väl inte sådär superbra ljud men vafan hörlurarna är ju rooosa, har även ett par rosa SkullCandy Lowride men dom får inte vara med på jobbet så därför köpte jag dom där!



Va dock försiktig med att tappa dom så att dom slår i nånting, för då lossnar stenarna :(

2010-11-08 @ 14:43:45
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: Jenna

Sv igen: Jag köper ofta budget oxå... och sen klagar jag på dåligt ljud, fast ska inte klaga, vet inte om SkullCandy räknas riktigt som budget, och då betalar man enbart för märket och designen, men dom är ändå "the love of my life" ingen får röra dom typ..

2010-11-08 @ 22:11:09
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0