pokerkväll med utgång

hejhej

har just kommit hem från en shoppingtur på stan.. fast shoppingtur är nog fel för jag skulle bara köpa något till pappa:) tog lång tid att hitta något.. köpte oxå ett lila nattlinne till mig själv:) i kväll ska jag till öjebyn och först käka med jocke och johanna som ska låtsas vara mästekockar i kväll:p får se om man tar med sig en brödbit i fickan så man inte hungrar ihjäl;) hahahaha! sen så kommer även felix och bella och då blir det poker så packar med mig solbrillorna:p sen drar nog mest troligt vi tjejer ut på krogen och lämnar småttingarna hemma:p hahah!

jaja nu ska jag leta fram något att ha på mig i kväll:) tror det blir klänning och tjocka strumpor^^

ni får ha det superbra!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0