ny mobil..?

hejhej

fick slappa ännu mer idag för personen jag skulle se film med fick jobba i stället:p med blev sönt för mig istället:) ligger faktiskt och lyssnar på min nya mp3 just nu:)funkar skit fint!

hittade en mobil som jag vill ha, inge superny med 1000funktioner! men sanningen är ju att jag i nuläget bara smsar och ringer med mobilen. tar aldrig bilder. kan dock vara för att den tar dom sämsta bilderna någonsin om de inte är mitt på dagen! men har ju en digitalkamera som fungerar utmärkt! vill mest ha en ny mobil för jag tror min kommer lägga av inom en snar framtid:/ tycker verkligen om min LG tycker den är bekväm och lätt att använda. inga konstigheter;)

vill i alla fall ha en rosa Nokia 6700 slide



enkel å snygg tycker jag:) säkert busenkel att använda oxå. kostar i alla fall 1895:- på nokias hemsida. 

vet inte om jag ska köpa den nu eller sen... blir ju att köpa julklappar snart..! aja får sundera vidare!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0