julklapps shopping

hejhej

idag har jag köpt klart nästan alla julklappar har typ 3 kvar... är så svårt ibland att komma på något bra!

i alla fall så har jag gjort en ansiktsmask nyss. stod att den var¨återfuktande, hoppas det för min hud håller på att torka sönder eller nå. de känns då som det. har ju börjar med skrubb mot pormaskar och sen stryxol(?) mot finnarna, fast de torkar ut huden lite. så nu har jag smort in den med massa hudkräm oxå så får vi hoppas den blir mjukare och mer återfuktad! nu håller jag på med naglarna. köpte nytt nagellack idag så provar det och sen klippte jag av naglarna oxå. jag klipper dom och har dom ganska korta och låter dom växa. mina var så skadade ändå.


på lördag blir det tjejkväll, men bara me johanna och bella:) så hittade en ny klänning på hm. jag behöver inte ha bh under och de är sååå befrinde:)

nu ska jag se easy a en gång till och sen blir de nog sova för är gode trött ändå
puss och kram

Kommentarer
Postat av: bella

fredag lollo, fredag!

2010-11-23 @ 20:39:55
Postat av: elin

vad alla är tidiga i år :p några tips till mor, far och brur ? :p

2010-11-23 @ 20:54:16
URL: http://letsdoothiis.blogg.se/
Postat av: Stil & Trendarna

Oh älskar att julshoppa.



Kika in på våran blogg för att få tips, inspiration och råd om allt från nageldeckorationer, färganalyser till hårstyling och stil!



..även julklappstips du som hade några julklappar kvar att köpa! ;)

2010-11-23 @ 21:08:22
URL: http://stiltrend.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hej vad har du gjort idag? :)

2010-11-23 @ 21:40:42
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Marika

Stioxyl. och det är inte bara lite uttorkande. Det är som Basiron fast med alkohol i också, så det är ännu mer uttorkande, och ännu bättre också, Basiron borde brännas på bål!!!

2010-11-24 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0