jobb

hejhej

i kväll ska jag jobba från 22.00-03.00 på taxikedjan:) hoppas det går bra och att jag inte blir förvirrad;) hahah

om ni undrar vad jag gjorde i går när jag inte bloggade så var jag i skolan,ofc. först en föreläsning på morgonen och sen en föreläsning på eftermiddagen med Laila bagge. hyfsat intressant men var trött i går även om jag sovit bra nästan hela veckan. sen så var min mentor så snäll och gav mig en extra biljett till idol genrepet så att hampus kunde följa(jessica, pappa och regine ska på idol i kväll). så sen var det bara sätta sig i bilen och köra hem och hämta hampus, sen vända nästan direkt. skit dåligt väder att köra i pga. allt regn! jag följer inte idol så visste ju inte vem som var med. men det var bra. dom gjorde bort sig lite tycker jag:p haha. linnea hade inte snygga kläder alls och hon dansade mycket konstigt. kanske inte gör så i kväll:p haha

nu börjar idol. tänkte kolla lite hur annorlunda det är och se om man ser pappa och regine:p

ni får ha det bra!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Regn? WTF?!

2010-11-13 @ 13:30:09
URL: http://abnormalitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0