hemma

hejhej

nu är jag hemma efter hårt slit på taxikedjan;) hahah! nja så hårt var det ju inte. mest för rösten i så fall, men dom som känner mig vet ju att jag kan prata gode mycket när jag vill:) nä ska se lite veronica mars som går på tv nu:p i morgon ska jag rida om jag får in det. fara till stan och va med johanna. på kvällen blir det ännu en helg med jocke, johanna, felix och bella:p så vi får väl se vad det blir. någon sa nå om poker... jag vet inte hur det är med mitt pokerface... men senast var det katastrof! får ta med solbrillorna så att jag ser ut som alla "pokerproffs" som gömmer sig bakom brillorna.. modiga är dom ju då inte.. 

ha det bra! sen tycker jag alla kan kommentera lite. jag har sett statistiken och jag vet att gode många läser så:)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat och vi ses väl i morgon söndag!!!

2010-11-13 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0