fryser ihjäl!

hejhej

ja så är det. snart fryser jag ihjäl. jag tror jag sa någon gång för inte så längesen att jag ville ha vinter. tar tillbaka det nu! snön kan va kvar. men vill ha mycket vit fluffig snö och sen ska det inte vara så fruktansvärt kallt! är det för mycket begärt?! hahaha min stackars lilla bil fryser ju oxå:/ sorgligt att se sin "bästa vän" stå och frysa ute. får göra dörren bredare så man kan ta in stackarn;) hahhaha!

när jag kommit hem från skolan och skulle slänga mig under täcket för att få värme och få vila en sekund(sover väldigt dåligt) så får jag ett sms av posten om att min mobil koiit. så far till öjebyn sen då och hämtar ut den. passar på att ta med pantflaskor och sen massa andra saker som ska på sopsorteringen. är ju bra om jag inte sover nu så kan jag somna jättetidigt i kväll:)

vet att jag klagar mycket i bloggen orkar inte va positiv:p hahaha

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jeppeveronica

Great site. Keep doing.

2012-07-24 @ 11:53:21
URL: http://jeppeveronica.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0